kahwin > pening > demam


perkahwinan bukan lah perkara yg mudah

kalau duit cukup pun belum tentu boleh kahwin

kena gak sedia dari segi fizikal mental

lepas kahwin kena fikir gak

hahaha...

pening kepala..

4 comments:

{ Mat Som } | Sunday, September 23, 2012 at 7:29:00 AM GMT+8 said...

Kahwin je
Kita manusia, sentiasa pening.
Lebih baik pening org yg dah kahwin berbanding peningnya org yg bujang.
Amal org berkahwin lebih berganda2 ganjarannya pada sisi Allah
Semoga Allah permudahkan segala urusanmu

{ thebinipolischeritha } | Monday, September 24, 2012 at 9:23:00 AM GMT+8 said...

Haa... tahu pn.. time nk kawen gak la gaduh2 bagai, masam2 muka bagai.. tp kawen ni 1x je dlm hdp (bg kami perempuan laa..) org lelaki xtaw la kan? ekeke.. apa2 pn..perancangan awal tu penting..buat sikit2 lama2 jd bukit.. yg penting doa, mintak dipermudahkan urusan nak mdirikan masjid ni.. caya la..law nawaitu baik..urusan nk mdirikan masjid ni jd senang.. InsyaAllah..

ehem! ehem! bila nk dpt kad?

{ gowestsumatra } | Monday, September 24, 2012 at 9:40:00 AM GMT+8 said...

baru nak kawin..blm dah kawin..hahaha..kena bagi air lagi..bg duit belanja lagi..hahaha..ammikk kau...

{ Mohamad Azham Shah Bin Johari } | Monday, September 24, 2012 at 7:09:00 PM GMT+8 said...

terima kasih semua kerana memberi nasihat :)

 

Copyright © 2013 am suda All Rights Reserved